اختتامیه دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» برگزارشد

دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» از سری برنامه های طرح ملی «کوثر رسالت» در چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۴ آبان) در دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» که در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» از سری برنامه های طرح ملی «کوثر رسالت» در چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران و مربیان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و قرآنی بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تربیت دینی و مکتبی و قرآنی از منظر خانواده و با محوریت مادران از اهداف برگزاری دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در راستای ارتقای سطح آگاهی، توانمندی و کارآمدی مادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مظاهری ابراز کرد: نماز شیرین، تربیت قرآنی بدون تنبیه، حفظ قرآن با بازی کودکانه، دعوت خوش کودکان به نماز، با استفاده از ابزار هنری شعر، قصه و بازی نمایشی و ایجاد فضایی شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت‌ بخش و توانمند سازی مادران برای تربیت فرزندان قرآنی از موضوعات این دوره آموزشی با رویکرد خانواده محور و مسجد پایه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» با حضور استاد «مهدی فاضلی مهرآبادی» برگزار شد.

 

به گفته وی قرآن کریم همواره بر نقش خانواده و تربیت دینی تاکید دارد همچنان که در سوره مبارکه طه آیه ۱۳۲ می فرمایید: «وَأْمُرْ أَهْلَكَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَيْهَا ۖ» «خانواده خود را به نماز خواندن فرمان ده و بر انجام آن شکیبا باش».

 

کد خبر 1110277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha