اشتغال خانگی بانوان فراهم و توسعه یابد/ ارائه بهترین خدمات در جامعه شیعی

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: اشتغال خانگی برای فراغت بانوان و کسب درآمد برای این قشر فراهم و به این سمت هدایت و حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در دیدار مدیرکل شرکت پست اصفهان و جمعی از معاونین وو کارکنان این نهاد اظهارداشت: یکی از دغدغه های مهم برای سلامت جامعه اشتغال و عدم بیکاری افراد است.

 

امام جمعه اصفهان افزود:‌ فارغ از درآمدزایی که مانع از وابستگی به نهادهای حمایتی می شود، اشتغال فرصت سازی برای رشد افراد و تامین نیازهای هر جامعه بوده و البته در کاهش فساد و آسیب های اجتماعی نقش دارد.

 

وی ادامه داد: بانوان علاوه بر کار خانه بر اساس استعداد خود می تواند در منزل فعالیت کاری داشته باشند و از فراغت خود بهترین نوع استفاده کنند و از آسیب های ناشی از بیکاری نیز جلوگیری شود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اشتغال زنان به رشته های هنری مثل تهیه لباس و قالی باقی می تواند فرصت های خوبی را برای آنان ایجاد کند،‌ تصریح کرد: فروش آن در بازارهای محلی، سفارشی و یا از طریق شبکه ای فروش آنلاین نقش مهمی دارد و کمک خوبی هم به اقتصاد کشور به جای انجان واردات لباس می شود.

 

وی اقتصاد مقاومتی را یک فرصت برای اقتصاد کشور و کاهش وابستگی به نهادهای حمایتی اعلام کرد و گفت: مردان و زنان سرپرست خانوار از طریق تولید قادر به تامین نیاز خود هستند و در روستاها نیز باید به این موضوع توجه شود.

 

ارائه بهترین خدمات در جامعه شیعی

 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه جامعه اسلامی و شیعی منابع ارزشمندی مثل توصیه های ائمه معصومین را برای کار کردن دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای خارجی مثل ایران این سرمایه ها را ندارند ولی ما باید از سفارشات استفاده و بهترین خدمت را ارائه کنیم.

 

وی ادامه داد: در سفارشات ائمه معصومین مومنان بهترین خدمت را به جامعه خود ایفا می کنند و خود را آسایش دیگران به زحمت می اندازند که باید چنین دیدگاهی در خدمت رسانی بخش دولتی و خصوصی مورد توجه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: الگوهای صحیح صنعتی کشورهای دیگر را بیاموزیم و بهترین نوع را در ایران داشته باشیم تا سرلوحه ای برای کار و تکنولوژی در جهان قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: الگوبرداری برای خدمت خوب به مردم اشکالی ندارند ولی نباید این جریان به سمت الگوگیری از برهنگی فرهنگی و فرهنگ های غلط برود.

کد خبر 1110323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha