عطرافشانی گلزار شهدای اهل سنت به همت دانشجویان دانشگاه آزاد بهشهر

حیدری رستمی گفت: به همت بسیج دانشجویی و با حضور ریاست و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر، گلزار شهدای اهل سنت بهشهر عطرافشانی و غبارروبی شد.

«مرصاد حیدری رستمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امروز کشور ما و رشادت های فرزندان برومند ایران اسلامی الگو و نمونه برای جهانیان است و باید رشادت های شهدا و رزمندگان به نسل جدید منتقل شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود: یکی از برنامه های مهم نهادینه کردن ارزش های اسلامی در بین نسل جدید و در بین دانشجویان غبارروبی مزار شهداست که در این هفته با توجه به پشت سر گذاشتن هفته وحدت مزار شهدای اهل سنت در شهرستان بهشهر غبارروبی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا مجاهدانی بودند که در دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و اکنون مهمترین وظیفه ما ادامه راه شهدا و استمرار خون شهداست.

 

حیدری رستمی گفت: به همت بسیج دانشجویی و با حضور ریاست و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر، مزار شهدای اهل سنت بهشهر عطرافشانی و غبارروبی شد تا نشان دهیم که همواره در خط ولایت و شهدا هستیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی با وحدت و اتحادی که داشتند در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و مقاومت کردند و اکنون هم تنها راه رسیدن به این پیروزی و موفقیت، وحدت، یکپارچگی و حرکت حول محور ولایت فقیه است.

 

وی یادآور شد: ولایت فقیه سفارش و تاکید همه شهدا در وصیت نامه هایشان است و اینکه ولایت را تنها نگذارید و پشت سر ولایت و گوش به فرمان رهبری باشیم و در ادامه راه شهدا، همگام با رهبری حرکت کنیم.

کد خبر 1110335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha