اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی در برابر استکبار قابل ستایش است

امام جمعه دهدشت اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی را ستودنی دانست و گفت: به زودی جواب محکمی به اشرار و فرماندهان که آنها را جیره‌خوار خود کردند خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پیکر مطهر شهید «موسی نوروزی» امروز (۶ آبان ماه) با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهر دهدشت تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای «بردله» بخش دیشموک انتقال داده خواهد شد.

 

امام جمعه دهدشت در این مراسم با بیان اینکه مقام شهید همانند مقام انبیا است، گفت: شهدا «عند ربهم یرزقونند» و در قیامت میهمان خداوند هستند.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی را ستودنی دانست و اظهار کرد: به زودی جواب محکمی به اشرار و فرماندهان که آنها را جیره‌خوار خود کردند خواهیم داد.

 

وی یادآور شد: به دشمنان جمهوری اسلامی می گوییم هر چه اندازه ما را بکشید، قدرت نظام ما الهی تر و جامعه بیدار و هوشیارتر خواهد شد.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: دشمن و اشرار بدانند، جوانان این مرز بوم اگر هر روز جان دهند نخواهند گذاشت به امنیت و آسایش ایران خللی وارد شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: نیروی انتظامی شهدای بسیاری را تقدیم امنیت ایران اسلامی کرده و شهید نوروزی نمونه ای از این شهدا است.

 

سردار «کیقباد مصطفایی» افزود: نیروی انتطامی بر اساس آمارها همه ساله هفته ای نیست که شهدایی را تقدیم آب و خاک نکند.

 

وی گفت: شهید نوروزی به گفته جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان جزء بهترین و ارزشمندین نیروها بوده در تمان صحنه های ماموریتی حضور موثر داشته است.

 

بنابراین گزارش، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح در شهر گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان، ستوان موسی نوروزی اهل دیشموک به شهادت رسید و سه نفر از ماموران هم رزم این شهید هم مجروح شدند.

 

پیکر این شهید پس از قرائت نماز به محل سکونت (روستای بردله از توابع بخش دیشموک) برای تدفین انتقال داده می‌شود.

کد خبر 1110380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha