شورای اسلامی طرح‌های مفیدی برای توسعه آستارا دارد

کمالی گفت: شورای اسلامی بندر آستارا طرح‌ها و ایده‌های مفیدی برای توسعه همه جانبه روستاها، بخش‌ها و شهرهای شهرستان دارد.

«یاشین کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: بندر آستارا قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و باید از آن بهره لازم را در راستای توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان برد.

 

رییس شورای اسلامی شهرستان آستارا با بیان‌اینکه این شورا توسعه، عمران و آبادانی شهرستان را دغدغه خود می‌داند، افزود: برای خدمتگزاری بیشتر به مردم و توسعه بیش از پیش شهرستان، نیازمند همکاری مضاعف همه مسئولان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهرستان آستارا در راستای عمل به رسالت خطیر خود و تحقق مطالبات مردم، طرح‌ها و ایده‌های مفیدی برای توسعه همه جانبه در روستاها، بخش‌ها و شهرهای شهرستان دارد، تصریح‌کرد: این طرح‌ها با همکاری نخبگان، اساتید و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف تهیه شده که به مسئولان عالی‌رتبه و ذیربط ارائه می‌شود.

 

کمالی نظارت بر عملکرد اعضای شورای روستاها را در اولویت شورای اسلامی شهرستان آستارا دانست و گفت: برگزاری جلسات با شوراها و دهیاران جدید در دستور کار است.

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر بندر آستارا حضور میدانی اعضای شورای اسلامی شهرستان در روستاها را از دیگر برنامه‌های این شورا عنوان کرد و افزود: ضمن حضور در روستاها به مشکلات و مطالبات روستانشینان گوش داده و مشکلات را جهت بررسی و برطرف کردن به مسئولان ذیربط انتقال می‌دهیم.

 

کمالی با اشاره به اینکه بزودی جلسه شورای اسلامی شهر به منظور انتخاب شهردار برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: در این جلسه سوابق چهار نفر برای تصدی مسئولیت شهرداری بندر آستارا بررسی می‌شود.

کد خبر 1110472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha