استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت حمایت از سرمایه‌گذاران جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۶ آبان ماه) در آئین بهره‌برداری از جایگاه سوخت انصاری در مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت در منطقه زنگوا شهرستان بویراحمد، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف بعد از چهار دهه باید در جایگاهی بهتر از امروز قرار می‌داشت، اظهار کرد: مقایسه کردن خدمات نظام اسلامی با گذشته خطا است، اما استانی که این همه نعمت و ظرفیت خداوند در بعدهای منابع طبیعی، گردشگری، معدن، مالی و اقتصادی، نیروی انسانی و ... در اختیارش گذاشته، جای شکر دارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود مدیران و منابع انسانی می‌طلبد که در سنوات گذشته بعد از ۴۲ سال ما در حوزه‌های رفاهی و ایمنی قاعدتاً باید گام‌های بیشتری بر می‌داشتیم. از مدیران خدوم باید تشکر کرد. از آنهایی که سهل‌انگاری و قصور کردند ما باید ملامت کنیم و به قول شهید مطهری (ره) «وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد» و خود وجدان آنها، آنها را عذاب خواهد کرد.

 

وی تاکید کرد: مدیرانی که در خدمت به مردم در طول چهار دهه بعد از انقلاب کوتاهی کرده‌اند باید جوابگوی وجدان خود و خداوند باشند.

 

روشنفکر با تأکید بر حمایت حمایت از سرمایه‌گذاران جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، گفت: از ائمه جمعه استان می‌خواهیم که از تریبون‌های نماز جمعه برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند، زیرا استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بوده و این مهم نیز با همکاری و تعامل مسئولان امکان پذیر است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ۳۵ جایگاه فعال سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ جایگاه در شهرستان بویراحمد واقع شده، گفت: ایجاد چنین جایگاه‌هایی جهت خدمت‌رسانی و رفاه در مسیرهای ارتباطی و مناطق مختلف از نیازهای ضروری استان برای توسعه و پیشرفت است.
 

 

«سالار خشایی» هم گفت: در اخلال به وجود آمده در توزیع سوخت در روز نخست از ۳۵ جایگاه ۳۳ جایگاه را فعال کردیم و ۱۱ جایگاه به حالت اولیه فروش و توزیع برگشتند.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی و کشوری مشکل تهیه سوخت در کشور فراهم شده‌است.

 

وی ادامه داد: در جایگاه سوخت فعلی به عنوان سی و پنجمین جایگاه سوخت استان که به بهره‌برداری می‌رسد دارای ظرفیت پخش سوخت بنزین و گازوئیل است و در آینده فاز سی‌ان جی آن راه‌اندازی می‌شود.

 

خشایی گفت: این مجتمع با سرمایه‌گذار خصوصی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ ۱۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر را فراهم می‌کند و تأمین سوخت در مسیر پاتاوه به دهدشت را سهولت می‌بخشد.
 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1110480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha