فعالیت ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت گیلان؛ عرضه بنزین جبرانی شایعه است

بالادست از فعالیت ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در گیلان خبر داد و با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ا‌ز عرضه بنزین جبرانی به شهروندان بی‌خبر است گفت: این موضوع فقط در حد یک شایعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «کوروش بالادست» شامگاه (پنج‌شنبه، 6آبان) در برنامه گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: در حال حاضر 20 جایگاه عرضه سوخت و پمپ بنزین در سطح استان گیلان از طریق سامانه هوشمند خدمات ارائه می‌دهند.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان عنوان کرد: مقدمات اتصال 17 جایگاه عرضه سوخت استان گیلان به سامانه هوشمند نیز در حال انجام است و امیدواریم این جایگاه‌ها تا ساعت‌های پایانی امشب وارد مدار شوند.

 

بالادست با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استفاده از کارت‌خوان 60 جایگاه عرضه سوخت گیلان امروز انجام شد ابراز داشت: منتظریم این دسته از جایگاه‌ها استان گیلان را از طریق ستاد پخش فرآورده‌های نفتی تا فردا وارد مدار بهره‌برداری کنیم.

 

وی ابراز داشت: با این روند سرعتی که در جهت حل و فصل اختلالات پیش‌آمده در عرضه سوخت مشاهده می‌شود احتمالا تا غروب فردا امکان عرضه سوخت با سامانه هوشمند کارتی در سطح 80 تا 90 درصد جایگاه‌های استان گیلان امکانپذیر خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ضمن تشکر از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در یکی دو روز اخیر اضافه کرد: از مجموع 127 جایگاه سوخت استان گیلان هم‌اینک 120 جایگاه در حال فعالیت بوده و کار عرضه بنزین را به مردم انجام می‌دهند.

 

بالادست در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه عرضه بنزین جبرانی به مردم حقیقت دارد یا خیر هم خاطرنشان کرد: تا این لحظه در مورد عرضه بنزین جبرانی هیچ خبری به دست ما در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان نرسیده و این خبر فقط در حد یک شایعه بوده است.

 

کد خبر 1110487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha