۹۵ درصد جایگاه سوخت به دو روش به چرخه فعالیت بازگشتند

ویس کرمی با بیان اینکه از ظهر ۴ آبان چهار هزار جایگاه سوخت در کشور مختل شده است، گفت: با تلاش شبانه روزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ۹۵ درصد جایگاه سوخت به دو روش به چرخه فعالیت بازگشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شب گذشته (پنجشنبه ۶ آبان) در برنامه گفتگوی ۱۸ و ۳۰ دقیقه شبکه خبر سیما با بیان اینکه از ظهر ۴ آبان چهار هزار جایگاه سوخت در کشور مختل شده است، گفت: با تلاش شبانه روزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ۹۵ درصد جایگاه سوخت به دو روش به چرخه فعالیت بازگشتند. در گام اول تلاش کردیم ابتدا سوخت گیری با نرخ آزاد در ۴ هزار جایگاه سوخت فعال شود و سپس سامانه هوشمند سوخت گیری با کارت سوخت به روال عادی بازگردد.
 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۶۵۰ جایگاه سوخت با نرخ آزاد و  ۱۱۰۰ جایگاه در کشور با کمک سامانه هوشمند فعالند، گفت: تمام اطلاعات در جایگاهها حذف شده است و بازگشت به روال گذشته زمانبر است. تا دو روز آینده سامانه های هوشمند توزیع سوخت فعال می شود.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت تمام خودروها محفوظ است و بر اساس گفته وزیر نفت با هماهنگی رئیس‌جمهور، سهمیه بنزین ویژه‌ای به منظور جبران اختلال در سوخت رسانی، برای مردم در نظر گرفته می‌شود، گفت: در تلاشیم تا ۲ روز آینده همه جایگاه‌ها به کارت سوخت هوشمند متصل شوند.
 
 
 
وی درباره فعالیت خودرو‌های سوخت رسان گفت: به کمک بخش خصوصی از دو سال گذشته تاکنون حدود ۶۰ خودرو سوخت رسان بین راهی در تهران و دیگر کلان شهر‌های کشور فعال هستند.
کد خبر 1110518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha