فتنه سوختی دشمن با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در کشور و ایجاد اختلال در سامانه کارت سوخت، گفت: این فتنه دشمن با اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما و با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محسین مشرفی» امروز (7 آبان) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به سفر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به استان، اظهار داشت: سه شنبه و چهارشنبه ای که گذشت مهمان عزیزی در استان داشتیم، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که نشست های فشرده، خوب و پرمحتوایی با حضور طلاب و روحانیون، دانشجویان و اعضای جبهه فرهنگی داشت که از این بزرگوار و نمایندگی شورا که زحمت میزبانی را کشیدند صمیمانه تشکر می کنم.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه یکی از برکات سفر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به خراسان جنوبی، اجرای صیغه مسجد برای مصلی المهدی بیرجند بود، گفت: فضای یک طبقه مصلی المهدی به جز رواق های ورودی و قسمتی که دو طبقه انتهای شبستان به عنوان مسجد صیغه قرائت شد.

 

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک پخش اذان و برگزاری نماز جماعت یومیه را هم در مسجد مصلی خواهیم داشت، افزود: این مکان به قطب فرهنگی و دینی شهر بیرجند تبدیل خواهد شد.

 

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به مناسبت های هفته و 8 آبان روز پدافند غیر عامل گفت: هر اقدام غیر مسلحانه ای که آسیب پذیری کشور را در برابر تهاجم دشمن کاهش دهد پدافند غیر عامل محسوب می شود.

 

وی همچنین به اتفاقات اخیر کشور و اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها، اظهارداشت: این اتفاق اهمیت پدافند غیر عامل را در این شرایط آخرالزمانی نشان داد.

 

امام جمعه موقت بیرجند ضمن تشکر از هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برخورد با این اتفاق اخیر و خنثی کردن توطئه های جنگ رسانه ای دشمنان، ادامه داد: عملکرد صدا و سیما در اطلاع رسانی به موقع و مسئولان و کارکنان وزارت نفت که در کوتاه ترین زمان ممکن فرایند سوخت رسانی را به حالت عادی برگرداندند، قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام مشرفی همچنین 8 آبان ماه شهادت محمدحسین فهمیده و 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از دیگر مناسبت های هفته عنوان کرد و گفت: امسال مردم و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ما در ادامه همان مسیر استکبارسیتزی خود با بصیرت و هوشیاری به میدان می آیند و در دفاع از مظلومان عالم انزجار خود را از شیطان بزرگ نشان خواهند داد.

 

 

 

کد خبر 1110550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha