امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم

عباسی در دیدار با خانواده شهید املاکی خواستار دعای خانواده‌های معظم شهدا برای کسب توفیق در مسئولیت جدید شد و گفت: ما امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «اسدالله عباسی»  صبح امروز (جمعه، ۷ آبان) به مقام شامخ شهید حسین املاکی ادای احترام کرد و از روند ساخت یادمان شهید املاکی بازدید و با حضور در منزل این سردار قهرمان با خانواده وی دیدار کرد.

 


« اسدالله عباسی »  در دیدار با خانواده شهید املاکی خواستار دعای خانواده‌های معظم شهدا برای کسب توفیق در مسئولیت جدید شد و گفت: با خدای خود عهد بستم تا آنچه دِین بر گردن ماست را با روحیه جهادی عملیاتی و از مشکلات بکاهیم. 

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و آیت‌الله رئیسی مرد میدان خدمت است، گفت: ما امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم. 

 

عباسی ادامه داد: ما با  شهیدان عهد می‌بندیم که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و گام نهادن در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، اجرای سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را در عمل ثابت کنیم. 

 


وی تاکید کرد: ما  بایستی قدر مردم را بدانیم و با عملکردمان ضمن نجات گیلان از وضعیت کنونی، دشمنان را مأیوس کنیم.

 

استاندار گیلان،  توجه به صنعت و تولید و پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت:: برای رونق اقتصاد کشاورزی، صنایع نو و دانش بنیان و بهبود وضعیت محصولات تولیدی گیلان از جمله چای، برنج و ... به تلاش مضاعف نیازمندیم.

 

کد خبر 1110555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha