شهید فهمیده ها با ایثار و فداکاری دشمن را به وحشت انداختند

حجت الاسلام برقرار گفت: شهید فهمیده ها با ایثار و فداکاری، رعب و وحشت را در دل دشمن ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قربانعلی برقرار» ظهر امروز(جمعه ۷ آبان) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: آغاز خلقت انسان از خداوند است و او خالق جهان هستی است و مردم باید بیاندیشند که از کجا آمدند و به کجا می روند و تقوای الهی داشته باشند.

 

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: بازگشت همه افراد به سوی خداوند است و افراد باید تقوای الهی پیشه کنند چراکه معاد انسان به سوی خداوند است.

 

وی با بیان اینکه با نام خداوند، دل ها آرام می گیرد، یادآور شد: تا زمانی که بشر خداوند را پیدا نکند به آرامش نمی رسد، آرامش انسان در سایه پیدا کردن خداوند است و او نهایت آرزوی انسان است.

 

حجت الاسلام برقرار، ۸ آبان ماه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به شهر مقدس قم را گرامی داشت و افزود: مقام والای حضرت معصومه(سلام الله علیها) نعمت بزرگی است، همچنین این روز مصادف با شهادت بسیجی فداکار محمدحسین فهمیده است که با ایثار بزرگ خود دنیا را مات و مبهوت کرده است.

 

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه استکبار جهانی از روحیه ایثار و شهادت می ترسد، خاطرنشان کرد: این فداکاری ها بود که توطئه ها و اهداف شوم استکبار جهانی را خنثی کرد و به مدت ۴۰ سال است که سرگردان و مبهوت مانده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید فهمیده ها با ایثار و فداکاری، رعب و وحشت را در دل دشمن ایجاد کردند.

 

 

کد خبر 1110558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha