باید در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا حرکت کنیم

عباسی با تاکید بر اینکه باید در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا حرکت کنیم گفت: تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم تا برپایه و اساس این ارزش‌ها حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، استاندار گیلان صبح امروز (جمعه، ۷ آبان) در سفر به شهرستان لنگرود پس از ادای احترام به مقام شهید حسین املاکی با حضور در منزل سردار "محمدعلی حق بین" از فرماندهان برجسته جبهه‌ مقاومت و فاتح نبل و الزهرا، با خانواده او دیدار کرد. 

 


« اسدالله عباسی» در این دیدار با بابیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: این دیدارها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می تاباند.

 

استاندار گیلان شخصیت سردار حق بین را بی نظیر دانست و افزود: اگرچه جای ایشان خالی‌ است اما نامش جاودانه و زنده است و سردار حق بین در یادواره های شهدا ، فرهنگ شهدا را به خوبی ترویج می‌داد.

 

وی ادامه داد: سردار حق بین از نفس خود عبور کرد و فقط خدا را می‌دید و پایبندی به ارزش‌های انقلاب در آداب و معاشرت وی متجلی بود.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این چراغ باید روشن نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم تا برپایه و اساس این ارزش‌ها حرکت کنیم.

 

 

کد خبر 1110560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha