نماینده ویژه استاندار در اندیکا مستقر شود/ آغاز بازسازی منازل آسیب دیده توسط بنیاد مسکن

وحیدی با بیان اینکه برخی اهالی به لوازم فوری همانند چادر نیاز دارند که باید به‌سرعت تأمین شود گفت: گروه‌های جهادی باید در منطقه افزایش یابند تا به مردم کمک کنند که به همین خاطر لازم است که استاندار خوزستان نماینده ویژه‌ای را در منطقه مستقر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد وحیدی» امروز (جمعه ۷ آبان) در بازدید از مناطق زلزله‌زده اندیکا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اندیکا در منطقه سرد و برفی قرار دارد اظهار کرد: در آستانه ورود به روزهای سرد و آغاز بارش برف و باران هستیم و ازاین‌رو اقدامات کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده باید تسریع یابد.

 

وزیر کشور با بیان اینکه مردم نگران خود و دام‌هایشان نباشند افزود: یکی از مشکلات اندیکا راه‌های ارتباطی آن است و بی‌شک اداره عشایر به‌تنهایی قادر به حل این مشکل نیست به همین دلیل دستگاه‌های دیگر حوزه راه باید به کمک مردم بیایند.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه در زلزله اخیر شهرستان اندیکا منازل بسیاری تخریب شده اند که در همین راستا بنیاد مسکن فعالیت‌های خود را برای بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده از زلزله آغاز کرده است.

 

وحیدی همچنین به نیاز برخی اهالی به کمک‌های فوری اشاره کرد و ادامه داد: برخی اهالی به  لوازم فوری همانند چادر نیاز دارند که این نیاز آنان باید به‌سرعت تأمین شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین گروه‌های خدمات رسان باید در منطقه افزایش یابند تا به مردم کمک کنند که به همین خاطر لازم است که استاندار خوزستان نماینده ویژه‌ای را در منطقه مستقر کند تا انجام کارها به‌سرعت انجام شود.

 

کد خبر 1110562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha