برگزیدگان بخش کاریکاتور و کارتون جشنواره «عصر انتظار» تجلیل شدند

در آیینی با حضور میکائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس از برگزیدگان بخش کاریکاتور و کارتون جشنواره ادبی و هنری «عصر انتظار» تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، آیین تجلیل از برگزیدگان بخش کاریکاتور و کارتون جشنواره ادبی و هنری «عصر انتظار» در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور جهرم برگزار شد.

 

در این آیین از «احمد رضا سهرابی»، «ابراهیم سلکی» و «محمد حسین اکبری» برگزیدگان این جشنواره با حضور «مجید میکائیلی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس تجلیل شد.

 

جشنواره بین‌المللی «عصر انتظار» در سه سطح استانی، ملی و منطقه مقاومت برگزار شده که مرحله استانی، اولین مرحله این جشنواره است.

 

مرحله نخست جشنواره هنری و ادبی «عصر انتظار» در استان فارس در هفت بخش هنری و 6 بخش ادبی برگزار شد که در این راستا برگزاری بخش کاریکاتور و کارتون این جشنواره ادبی و هنری با محوریت شهرستان های جهرم و کوار برنامه ریزی شد.

 

«استکبار جهانی، جنگ و خشونت»، «مردم آخرالزمان و آمادگی برای ظهور»، «رسانه ها و شکل دهی افکار عمومی»، «فضای مجازی و شبکه های اجتماعی»، «امیدواری و اعتقاد به ظهور منجی»، «فرقه های دروغین و فتنه های آخر الزمان» و «سبک زندگی اسلامی» از موضوعات جشنواره استانی کاریکاتور و کارتون «عصر انتظار» بوده است.

کد خبر 1110565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha