آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در ۱۷۱ واحد آموزشی فومن

بیتا گفت: همزمان با آغازین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی زنگ استکبارستیزی در ۱۷۱ واحد آموزشی فومن نواخته می‌شود.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مغتنمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: روز شنبه(8آبان) در اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی، آیین زنگ استکبارستیزی در 171 واحدآموزشی شهرستان نواخته می‌شود.

 

وی به اهم برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته پرداخت و گفت: آیین نواختن زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در دبیرستان شاهد شهدای ادبی، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدارس روستایی در صورت بازگشایی و در مدارس شهری به دلیل غیرحضوری بودن فعالیت‌ها، به صورت مجازی و در سامانه شاد برگزار می‌شود.

 

بیتا تصریح کرد: از دیگر برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی؛ برگزاری تجمع در میدان اصلی شهر(ولیعصر(عج)) همزمان با روز 13 آبان و روز ملی استکارستیزی و دانش آموز، مسابقات نقاشی ویژه امیدان، مسابقات مجازی ساخت کلیپ، نماهنگ، عکس نوشت با موضوع شهدای دانش آموز و استکبارستیزی است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی یک دوره مسابقات دو و میدانی در دبستان شهید پورطاعتی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1110586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha