آمریکا و اسرائیل منتظر زمستان سرد باشند

حجت‌الاسلام باقری‌‎ارومی گفت: آمریکا و اسرائیل منتظر زمستان سرد باشند، پاسخ حمله سایبری شما را در اوج سرمای زمستان خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با تقدیر و تشکر از جامعه اهل سنت اسالم در برگزاری با شکوه مراسمات جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در هفته وحدت، اظهارکرد: همراهی و همدلی برادران تشیع و تسنن در کنار یکدیگر نشانه قدرت اسلام در برابر دشمنان مشترک دین است.

 

امام جمعه اسالم افزود: مردم ما در عمل ثابت کرده‌اند که تفاوت مذهبی در عقیده و احکام هیچگاه موجب نزاع و اختلاف نمی‌شود.

 

وی به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی پرداخت و تصریح‌کرد: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند: دلیل تاکید بسیار جمهوری اسلامی بر مسئله وحدت وجود فاصله در این مسئله است و دخالت‌های مستقیم و آشکار دشمن بر مسئله شیعه و سنی خود بر اهمیت این موضوع می‌افزاید.

 

حجت‌الاسلام باقری ارومی در خطبه دوم با گرامیداشت ۱۳ آبان به بیان مناسبت‌های این روز پرداخت و تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستم‌شاهی در اعتراض به قانون استعماری کاپیتولاسیون را سر منشا یک هجرت جهت شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید و دانشجویان پیرو خط امام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و قطع دست آمریکا از کشور عزیزمان ایران را ثمره انقلاب دوم دانست و خاطرنشان‌کرد: اسناد کشف شده از لانه جاسوسی ثابت کرد در همان مدت کوتاه آمریکا به دنبال طراحی نقشه‌های شوم جهت براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی بوده است.

 

وی با تشریح معنای واژه استکبار بر اساس آیات قرآن، آمریکا را مصداق عینی ابلیس در زمان ما دانست که با تکبّر و خودبرتربینی سعی دارد که بر همه جهان سلطه پیدا کند ولی این نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مثل خاری در چشم این شیطان بزرگ فرو رفته و اجازه قدرت‌نمایی را به او نمی‌دهد.

 

حجت‌الاسلام باقری ارومی با اشاره به حمله سایبری به سیستم کارت هوشمند سوخت و مشکلات پیش آمده برای هموطنان در استفاده از سهمیه بنزین خود گفت: این اقدام دشمن نشان داد که دشمنی آنان با ما تمامی ندارد و در یک جنگ تمام عیار ترکیبی ( Hybridi war ) از هر جایی که بتوانند می‌خواهند به ما ضربه بزنند.

 

امام جمعه اسالم با بیان‌این نکته که مردم در این مسئله بسیار هوشمندانه عمل کردند و اجازه ندادند که نقشه دشمنان مثل آبان سال ۹۸ عملی شود، افزود: تقویت پدافند غیر عامل در مقابله با آفندهای سایبری با راه اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسئله یقینا با دخالت برخی عوامل داخلی همراه بوده است، گفت: باید بقایای شبکه نفوذ در داخل نظام هر چه سریع‌تر شناسایی و محاکمه شوند.

 

حجت‌الاسلام باقری ارومی خاطرنشان‌کرد: آمریکا و اسرائیل منتظر زمستان سرد باشند، پاسخ حمله سایبری شما را در اوج سرمای زمستان خواهیم داد.

 

 

کد خبر 1110587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha