عزم جدی دولت مبارزه با فساد است

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه در دولت کنونی مبارزه با فساد با عزم جدی دنبال می‌شود گفت: متاسفانه طی سال های گذشته، فساد در دستگاه‌ های دولتی به ویژه در حوزه اقتصادی را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۷ آبان) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان، با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه به استان خوزستان و همچنین معاون قضائی دستگاه قضا به شهرستان آبادان اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که سفرهای استانی مسئولان دولت سیزدهم، برکات بسیاری داشته و امید می رود این برکات سفرها ادامه دار باشد.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مبارزه با فساد به ویژه در حوزه اقتصادی از مطالبه به حق آحاد مردم جامعه و رهبر معظم انقلاب است افزود: متاسفانه طی سال های گذشته، فساد در دستگاه‌ های دولتی به ویژه در حوزه اقتصادی را شاهد بودیم اما در دولت کنونی مبارزه با فساد با عزم جدی دنبال می‌شود.

 

وی با اشاره به وضعیت کرونا در سطح کشور تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت این بیماری در کشور و منطقه پایدار شده اما می بایست مراقبت های پزشکی، پیشگیری ها و توصیه های ستاد مبارزه با کرونا را انجان دهیم تا دوباره انتشار این ویروس افزایش پیدا نکند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه ویروس کرونا مرتب ماهیت خود را تغییر می دهد تاکید کرد: از همه اقشار جامعه انتظار داریم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند، همچنین تزریق واکسن کرونا نیز می تواند در قطع زنجیره این ویروس کمک بسزایی داشته باشد. 

 

وی اضافه کرد: همه اقشار جامعه می بایست از برگزاری مراسمات شادی و عزاداری خوداری کنند و در این راستا از سادات، شیوخ عشایر، نخبگان، روحانیون و همه اقشار جامعه استدعا داریم که سنت‌ ها را تغییر داده و اطعام در مساجد را کاهش دهند و از مراسم دورهمی خودداری کنند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان به سالروز شهادت بهنام محمدی در ۱۳ آبان و روز دانش آموز اشاره کرد و ادامه داد: شهدای ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس الگویی از حماسه کربلا، امامت و ولایت هستند و لذا جوانان نیز هر چند امروز در دوران جنگ نظامی نیستیم اما جنگ و تهاجم فرهنگی تاثیر بسزایی در تربیت آنها دارد.

 

وی خواستار مصرف بهینه آب به علت کمبود ذخایر آبی کشور شد و بیان کرد: یک بخش از این موضوع به عهده مسئولان و بخشی از آن به عهده مردم است، مسئولان در تخصیص منابع آب در حوزه های کشاورزی می بایست برنامه ریزی کنند.

 

کد خبر 1110611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha