اسکان دائم مناطق زلزله‌زده اندیکا ظرف ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسد

استاندار خوزستان با بیان اینکه اسکان موقت و ایجاد آغل‌های دام مناطق زلزله‌زده اندیکا در مدت یک ماه به اتمام می‌رسد گفت: در رابطه با اسکان دائم نیز که از وظایف بنیاد مسکن است نیز قرار شد در مدت ۶ ماهه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (جمعه ۷ آبان) در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد حضور رئیس جمهور، معاون اول، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس ستادبازسازی مناطق زلزله‌زده و  وزیر کشور در استان  بودیم و از نزدیک نقاط ضعف و قوت را در این مناطق مشاهده کردند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه حضور مقامات عالی کشور منجر به اتخاذ تصمیمات خوبی شد افزود: مقرر شد در ابعاد مختلف اولویت بر بازسازی مناطق مسکونی با اولویت خانه‌های تخریب‌شده گذاشته شود تقسیم کار صورت گرفته است تا بتوانیم ساخت ۹۸۰ واحد مسکونی را هرچه سریع‌تر آغاز و یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی را نیز بازسازی کنیم.

 

وی با بیان اینکه کار بازسازی این واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده اندیکا سریع‌تر انجام و مردم زودتر در خانه‌های خود مستقر خواهند شد تصریح کرد: برای ۹۸۰ واحد نیز ارزیابی انجام و قرار شد که سیمان تامین و ارسال شود.

 

خلیلیان با اشاره به اینکه اسکان موقت و ایجاد آغل‌های دام در مدت یک ماه به اتمام خواهد رسید عنوان کرد: در خصوص وظایف بنیاد مسکن مربوط به اسکان دائم نیز قرار شد در مدت ۶ ماهه به اتمام رسانده شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: در خصوص ایجاد بیمارستان در اندیکا نیز موضوع با حضور معاون اول رئیس جمهوری در هفته آینده نهایی خواهد شد.

 

کد خبر 1110642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha