توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های کم بضاعت تونسط کانون فهما سدره المنتهی

حجت الاسلام سنجرانی از توزیع بسته های معیشتی ویژه خانواده های کم بضاعت به همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری سدره المنتهی خبر داد.

حجت الاسلام سید علی سنجرانی مدیر کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا و با فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه اندازی رزمایش «کمک مومنانه» تلاش بچه های مسجد برای تحقق این فرمایش رهبری در راستای کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام شد.

وی افزود: تا کنون در مراحل مختلف رزمایش «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد برگزار شده و در هر مرحله از رزمایش بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: بچه های مسجد در ابتدای همه گیری کرونا همچنین فعالیت های دیگری همچون راه اندازی کارگاه ماسک در کانون را در برنامه خود داشتند که ماسک های تولیدی پس از استرلیزه شدن، به کادر درمان اهدا می شد.

حجت الاسلام سنجرانی خاطرنشان کرد: همچنین ضدعفونی کردن معابر، کوچه ها و خیابان ها و خرید اقلام مورد نیاز سالمندان از دیگر فعالیت های بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری در ابتدای شیوع بیماری کرونا بوده است.

وی عنوان کرد: در مرحله دیگری از رزمایش «کمک مومنانه» و به همت و تلاش بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران تعداد ۷۰عدد مرغ،۲ راس گوسفند و ۲۰۰ کیلو برنج تهیه شده که میان خانواده هایی که از پیش شناسایی شده اند، توزیع گردید.

مدیر کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی با قدردانی از همت خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد برای شرکت در این امر خداپسندانه، گفت: در مجموع بیش از ۷۰ میلیون ریال برای تهیه بسته های غذایی هزینه شده است.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی به آدرس شهرستان قدس خیابان امامزاده مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام واقع گردیده است.

کد خبر 1110731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha