برپایی نمایشگاه تجسمی با عنوان «اقلیم فرهنگ و هنر» در کمیجان

احمدی از برپایی نمایشگاه تجسمی با عنوان «اقلیم فرهنگ و هنر» در کمیجان خبر داد.

«حسین احمدی» ضمن گرامیداشت ایام 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین فرهنگ بسیجی و گسترش بیش از پیش آن در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجانبا اشاره به اینکه همه ارگان ها و دستگاه های فرهنگی در این زمینه وظیفه دارند، افزود: برپایی نمایشگاه تجسمی با عنوان «اقلیم فرهنگ و هنر» در شهرستان کمیجان از جمله برنامه های است که به مناسبت 13 آبان در این شهرستان دایر می شود.

 

وی افزود: نمایشگاه تجسمی با عنوان «اقلیم فرهنگ و هنر» با محوریت گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز،  14 آبان روز فرهنگ عمومی و 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی در رشته های خوشنویسی، طراحی، نقاشی، عکاسی، پوستر در شهرستان کمیجان دایر می شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه علاقمندان تا 18 آبان ماه می توانند آثار خود را به مجتمع اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان تحویل دهند، گفت: به 4 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان اضافه کرد: نمایشگاه «اقلیم فرهنگ و هنر» از 21 آبان ماه تا پایان این ماه در مصلای صاحب الزمان(عج( کمیجان میزبان بازدیدکنندگان است.

کد خبر 1110749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha