اجرای طرح ترافیکی شبانه در سطح معابر شهرستان جهرم

حق پرست از اجرای طرح انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شبانه در سطح معابر شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «روح الله حق پرست»، امروز (شنبه ۸ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مطالبه‌ به‌حق و قانونی شهروندان قانون مدار جهرم در خصوص لزوم برخورد قاطع و قانونی با متخلفین ترافیکی به‌ویژه در ساعات پایانی شب در معابر و میادین اصلی شهر، طرح انتظامی، اجتماعی و ترافیکی به صورت مشترک با همکاری معاونت ها و پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان با محوریت پلیس راهور از ۶ آبان ماه اجرایی و اقدامات قانونی در خصوص توقیف و اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف از مقررات انجام پذیرفت.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهرم افزود: از شهروندان درخواست داریم به منظور کمک در ارتقاء امنیت ترافیکی معابر شهری و بین شهری، ضمن رعایت قوانین و مقررات ترافیکی همگانی با شناسایی وسایل نقلیه دارای تخلفات حادثه ساز و ارائه گزارش به پلیس راهور شهرستان جهرم، گامی موثر در پیشگیری از تصادفات و رضایتمندی عمومی برداشته شود.

 

وی بیان کرد: سرعت غیر مجاز، انجام حرکت نمایشی، ایجاد صدای ناهنجار، تغییر در استاندارد و ارتفاع وسیله نقلیه، سبقت از راست، عبور از چراغ قرمز و .... از موارد تخلفات حادثه ساز است.

 

حق پرست تصریح کرد: بهترین راه ارتباطی شهروندان با پلیس سامانه ۱۱۰ است اما شهروندان می توانند با مراجعه حضوری به پلیس راهور (واقع در میدان شهید فهمیده شهر جهرم) نسبت به ارائه گزارش کتبی؛ حاوی شماره پلاک و مشخصات وسایل نقلیه متخلفین از مقررات ترافیکی، اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: طرح مذکور (توقیف و اعمال قانون وسایل نقلیه پرخطر) به صورت مستمر و شبانه با مشارکت کلیه یگان‌های انتظامی شهرستان جهرم در معابر پر خطر و دارای سوابق تصادفات منجر به جرح و فوت اجرایی می شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: امنیت و آرامش پایدار ترافیکی در تمامی معابر، آرزوی قلبی مجموعه کارکنان پلیس راهور شهرستان جهرم است.

کد خبر 1110766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha