سلسله نشست های آسیب شناسی روند انتخابات الکترونیک برگزار شد

نشست های تخصصی و کارشناسی درباره آسیب شناسی انتخابات الکترونیک با ابتکار عمل حوزه سیاسی وزارت کشور با هدف بررسی دقیق تر نقاط قوت و ضعف موجود در فرایند الکترونیک برگزاری انتخابات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست های تخصصی و کارشناسی درباره آسیب شناسی انتخابات الکترونیک با ابتکار عمل حوزه سیاسی وزارت کشور با هدف بررسی دقیق تر نقاط قوت و ضعف موجود در فرایند الکترونیک برگزاری انتخابات برگزار شد. در نخستین جلسه از این نشست ها که با حضور خرمشاد معاون سیاسی، شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک و فن آوری اطلاعات، موسوی مدیرکل دفتر انتخابات و کارشناسان فنی و الکترونیک وزارت کشور برگزار شد، آخرین وضعیت فنی انتخابات الکترونیک در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
در این نشست ها، تلاش می شود، با بررسی های دقیق و کارشناسی، ضمن مرور نقاط قوت و تقویت آن، آسیب های احتمالی ممکن در پروسه برگزاری انتخابات الکترونیکی، شناسایی و  برای رفع آنها، اقدامات و سیاست گذاری های لازم صورت گیرد.
 
همچنین در این نشست شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک گزارشی از فرایند انتخابات الکترونیک و وضعیت و امکانات موجود دراین عرصه ارائه کرد.
 
در پایان مقرر شد که نشست های تخصصی و کارشناسی وزارت کشور در این زمینه با برنامه ریزی متناسب، دنبال و جمع بندی گزارش ها برای تصمیم گیری نهایی به مراجع بالاتر ارائه شود.

کد خبر 1110813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha