پدافند غیرعامل سیستم دفاعی ضروری برای هر کشوری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، از پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل یاد کرد و گفت: این مهم یک سیستم دفاعی ضروری برای هر کشوری است.

حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، اظهارداشت: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: پدافند به معنای دفاع از جان، مال و سرزمین یک کشور است، این پدافند به عامل و غیر عامل تقسیم می‌شود.

 

وی منظور از پدافند عامل را همان دفاع هشت ساله در برابر مستکبرین جهان را که انجام دادیم عنوان کرد و گفت: پدافند غیر عامل به معنای مجموعه اقداماتی است که در زمان صلح یک کشور برای حفظ تجهیزات و زیرساخت‌ها و تأسیسات فراهم می‌شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با بیان اینکه پدافند غیرعامل موجب بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری می‌شود، تصریح کرد: پدافند غیر عامل یک سیستم دفاعی ضروری برای هر کشوری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به موقعیت خاص کشور ایران در جهان و جود ثروت‌های مادی و معنوی و نظام ضد استکباری که بر کشور حاکم است، گفت: بدیهی است که مورد تهدید مستکبران جهان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط فوق لازم است که به پدافند غیر عامل توجه بیشتری شود.

کد خبر 1110856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha