برنامه‌ریزی برای مشکلات آب و فاضلاب کوت عبدالله/ مطالعات قرارگاه خاتم از هفته آینده آغاز می‌شود

حسینی از برنامه‌ریزی برای مشکلات آب و فاضلاب کوت عبدالله خبر داد و گفت: بنا شده در این خصوص قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص هفته آینده مطالعه کامل تری انجام دهد و در آنجا برای فاضلاب و رفع وضعیت نامناسب جریان فاضلاب در محله اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حضور میدانی در محلات شهرستان کارون برای پیگیری نشست‌ها و مطالبات مردم جلسه ای با حضور فعالان اجتماعی شهرستان و همچنین مدیران دستگاه‌های خدماتی برگزار کردیم.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال آن مقرر شد تا بازدیدی را در خصوص مشکلات آب و فاضلاب در شهرستان داشته باشیم که به اتفاق مدیرعامل آبفای استان و مدیران زیرمجموعه و اعضای شورای شهر کوت عبدالله بازدید میدانی از تصفیه خانه شهرستان کوت عبدالله (محل برداشت آب از رودخانه کارون) و همچنین تصفیه‌خانه شرکت فولاد انجام شد.

 

وی بیان کرد: مقرر شد تا هرچه سریع‌تر پروژه نصب فیلتر در تصفیه خانه کوت عبدالله صورت گیرد که خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

 

حسینی اضافه کرد: همچنین مقرر شد که پروژه تا ماه آینده به بهره‌برداری کامل برسد که با استفاده از این فیلترها بتوانیم کیفیت آب را در شهرستان کوت عبدالله بهتر ببینیم.

 

وی تصریح کرد: برای بحث کمیت آب هم مقرر شد با همکاری شرکت فولاد خوزستان پمپاژ آب رودخانه هم از محل مناسب تر و هم با کمیت بالاتری از تصفیه‌خانه شرکت فولاد برای شهرستان داشته باشیم.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: برای مشکلات فاضلاب شهرستان در کوت عبدالله قدیم حضور پیدا کردیم و مقرر شد تا برای این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا هفته آینده مطالعه کامل تری صورت گیرد و هرچه سریع‌تر قرارگاه هم در آنجا برای فاضلاب و رفع وضعیت نامناسب جریان فاضلاب در محله اقدام کند.

 

کد خبر 1110882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha