جشنواره تئاتر استان سمنان ۱۲ تا ۱۴ آبان برگزار می شود

فلاح لاله زاری گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان از ۱۲ تا۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان گفت: طبق برنامه این جشنواره قرار است به صورت غیرمتمرکز و در شهرهای مختلف استان سمنان برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در این جشنواره هشت گروه نمایش منتخب از شهرهای مختلف برای راهیابی به جشنواره فجر رقابت می کنند اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره قرار است جمعه این هفته ساعت ۲۰ به صورت حضوری و یا مجازی برگزار شود.

 

وی با اشاره به نام آثار راه یافته به این جشنواره اظهار داشت: نمایش‌ «ماشین نشینها» به کارگردانی حسن سرچاهی ،«شانس در می زند» اثر احمدعلی عرب از شاهرود، «با من به جهنم بیا» به کارگردانی حسام خلیل نژاد،«پشت بام» اثر رضا فوادی از دامغان، «موزه مرگ» اثر محمدجواد بشارت، «راز شکست فاتحان» به کارگردانی محمدعلی دانشگر، «رؤیای امریکایی»اثر شهرام آذرمهر از سمنان و «سکوت» به کارگرداتی پویا شهرابی از گرمسار آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان هستند.

 

فلاح لاله زاری افزود: نماینده هیات داوران شاهرود و دامغان «محمد عرب اسدی»،  نماینده هیات داوران سمنان«محمدمهدی مرادی حقیقی» و نماینده هیات داوران گرمسار «بابک صبوری» هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: تمامی گروه­های نمایشی راه یافته به جشنواره ملزم به اجرای عمومی تئاتر قبل یا بعد از شرکت در جشنواره هستند و باید اثر خود را با رعایت کامل دستورالعمل­های بهداشتی به روی صحنه ببرند.

کد خبر 1110906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha