محله محوری با اولویت مساجد به عنوان هدف اصلی ما در فعالیت های فرهنگی است

حجت الاسلام صداقت با اشاره به اهمیت فعال کردن مساجد گفت: محله محوری با اولویت مساجد به عنوان هدف اصلی ما در فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد امروز در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: فعالیت در زمینه مسجد مایه سرافرازی ما است و معتقدیم که اگر می خواهیم کارهایمان موفقیت آمیز باید باید از مکان مقدس شروع شود.

وی افزود: مسجد نهاد خدادادی است که اساس آن تربیت کنندگی است و نوعی سازندگی در انسان بوجود می آورد و اگر انسان از کودکی با مسجد انس پیدا کند می تواند در آینده خود نیز موفق عمل کند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: محله محوری به عنوان اولویت اساسی ما در برنامه های اجرایی خود در سال آینده است که امیدواریم بتوانیم با محوریت مساجد این هدف را به خوبی دنبال کنیم.

حجت الاسلام صداقت گفت: در طرح تفضیلی شهرداری تعداد 40 محله به عنوان محلات محوری انتخاب شده اند که بر این اساس فعالیت های فرهنگی و هنری خود را دنبال می کنیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از طریق طرح هایی مانند طرح طراوت به نحوی مساجد را فعال کنیم و در راستای ارائه الگوی مناسب گام برداریم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: ما باید این طرح ها در مساجد را گسترش دهیم و با استمرار آنها در جهت فعال تر کردن مساجد و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری گام برداریم.

 

کد خبر 1110936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha