۱۴۰۰ نفر از کادر درمان و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد اعزام می شوند

معممی مقدم گفت: در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی ، هزار و ۴۰۰ نفر از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد مقدس مشرف می شوند.

«رضا معممی مقدم» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد بیان کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان، هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در قالب چهار دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: سه دوره اول این طرح که ویژه کادر درمانی کرونا است از دهم تا نوزدهم آبان برگزار و زمان دوره چهارم که ویژه مبلغان جهادی عرصه سلامت است و با حمایت اوقاف استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

وی گفت: شخصیت هایی چون نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، وزیر بهداشت، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در هر کدام از این افتتاحیه ها برای سخنرانی حضور خواهند داشت.

 

معممی مقدم بیان کرد: در دوره اول ۱۱ استان، در دوره دوم ۳ استان و در دوره سوم ۱۳ استان شرکت می کنند و علت اینکه در دوره دوم ۳ استان شرکت می کنند به دلیل این است که تعداد مدعومین استان تهران تنها ۳۰۰ نفر خواهد بود در حالی که متوسط حاضرین در هر کدام از این دوره ها ۳۵۰ نفر است.

 

وی افزود: از مدیران کل استان خراسان رضوی از جمله مدیرکل صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده همچنین هماهنگی لازم و درخواست برای آستان قدس رضوی جهت تامین یک وعده غذای حضرت برای این زائران که مجاهدت ها و تلاش های زیادی برای حفظ و صیانت از جان ایرانیان انجام دادند درخواست شده است.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: برنامه ای نیز در دارالهدایه با حضور سخنرانان و مداحان دیده شده که به صورت ویژه برای این افراد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1110940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha