مراسم ۱۳ آبان در میادین اصلی شهرهای خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حجت الاسلام ملایی گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با رعایت دستور العمل های بهداشتی به صورت اجتماع در میادین اصلی شهرهای استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی در نشست نهایی برنامه‌ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: این مراسم در شهر بیرجند روز پنجشنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در میدان قدس برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: یوم الله ۱۳ آبان به دلیل رخدادهای  مهمی که در این روز اتفاق افتاده به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و اهمیت بزرگداشت این روز به حدی است که حضرت امام خمینی (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

 

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان خراسان جنوبی بیان کرد: ضرورت دارد با همه ظرفیت و توان برای تبیین و بزرگداشت این روز تلاش کنیم و نگذاریم حوادث و اتفاقاتی که در این مناسبت پیش آمده، به فراموشی سپرده شود که یکی از وظایف مهم ما  انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب به نسل جوان و نوجوان است.

 

وی گفت: بنا بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان به صورت اجتماع مردمی در میادین اصلی شهرها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1110971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha