مهمترین کارکرد رسانه ایفای نقش محوری در هدایت جامعه است

اکبری مقدم از تعامل و همکاری فی مابین سپاه قدس گیلان و منطقه آزاد انزلی در برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: مهمترین کارکردهای رسانه، ایفای نقش محوری در هدایت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «علی اوسط اکبری مقدم » امروز (شنبه، ۸ آبان) در دیدار با جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اشاره به همکاری مشترک منطقه آزاد انزلی و سپاه قدس گیلان که در جشنواره پیشین ابوذر صورت گرفت اظهار داشت: ایفای نقش محوری در هدایت جامعه را می توان مهمترین عملکرد رسانه عنوان کرد و پایه و اساس رسالت رسانه بیداری و هوشیاری جامعه است که باید مورد توجه و تأکید بیشتری قرار گیرد.

 

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برگزاری همایش هایی از این دست را در گسترش آگاهی میان افراد جامعه موثر دانست و تاکید کرد: رعایت اخلاق حرفه ای و اجتماعی و شفاف سازی در امور از سوی رسانه ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اساره به بر برگزاری دوره ها و پنل های آموزشی و تخصصی بر همکاری سازمان منطقه آزادانزلی برای برگزاری پرشور این همایش تاکید کرد.

 

«حسن حبیبی» نیز قالب های این دوره از این جشنواره را خبر، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک و عکس اعلام‌کرد و گفت: تجربه همکاری دو نهاد در برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر بسیار مثبت بود و امیدواریم در دوره هفتم نیز این جشنواره به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

 

جانشین  فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار امیدواری کرد؛ همکاری های سپاه قدس گیلان در فرهنگ سازی و بازتولید آثار موثر واقع شود.

 

در این دیدار مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان، محمد حسن پور دبیر جشنواره، هرمز ربانی عضو موظف هیأت مدیره و مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد حضور داشتند.

 

گفتنی است، آخرین‌ مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ است و امیدآفرینی (مطالبه‌گری،الگوسازی)، مردمی کردن دفاع و امنیت (امنیت پایدار)، روحیه جهادی و انقلابی (الگوهای اقدام انقلابی و روحیه جهای در بسیج)، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از محورهای هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر است و آثاری که از ابتدای دی‌ماه ۹۹ تا ۲۵ آذر سال ۱۴۰۰ در رسانه ها منتشرشده باشند قابلیت شرکت در جشنواره را دارند و هرخبرنگار تنها می‌تواند پنج اثر را به سایت جشنواره به آدرس  www.AbozarGilan.ir  ارسال کنند.

کد خبر 1110999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha