معرفی شهدای شاخص توسط بسیج دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز

حجت الاسلام جزایری یکی از اقدامات آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز را معرفی شهدای شاخص مدارس این ناحیه عنوان کرد و گفت: در این برنامه علاوه بر معرفی شهدای شاخص، وصیت نامه های آنها نیز بازخوانی می شود.

«حجت الاسلام سید محمدطاهر جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با آغاز هفته بسیج دانش آموزی در هشتم آبان ماه اقدامات بسیار مختلفی در سطح مدارس انجام می شود که این برنامه ها در دو بخش بصیرتی و فرهنگی هستند.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز افزود: سازمان بسیج دانش آموزی کشور در سال جاری برنامه های مختلف و متنوعی را در لیست برنامه های اجرایی تعیین کرده که می توان به برنامه نوجوان پلاس اشاره کرد و این برنامه در شاخه های گویندگی، لب آهنگ، طنز و فیلم کوتاه اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های اعلام شده از سوی سازمان بسیج دانش آموزی برای همه کشور هستند اضافه کرد: با توجه به لزوم بومی سازی برنامه ها یکی از اقداماتی ویژه این ناحیه، معرفی شهدای شاخص مدارس این ناحیه است که طی آن شهدای شاخص معرفی و وصیت نامه هایی انها بازخوانی می شود.

 

حجت الاسلام جزایری با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل امروز هستند تصریح کرد: یکی از مهمترین راه های الگوبرداری از زندگی شهدا معرفی شهدا است و ما در این برنامه تلاش می کنیم با معرفی شهدا و بازخوانی وصیت نامه آنها این ارتباط را میان دانش آموزان و شهدا برقرار کنیم.

 

وی یاد آور شد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی همه مدارس ناحیه 3 اهواز فضا سازی لازم را در زمینه این هفته انجام داده اند.

 

کد خبر 1111017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha