بانک‌ها مکان اجرای طرح را به عنوان وثیقه بانکی واحدهای تولیدی بپذیرند

ملانوری با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک ها با بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان، گفت: بانک‌ها محل اجرای طرح به عنوان وثیقه بانکی از واحدهای تولیدی بپذیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» عصر امروز (8 آبان) در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی منابع طبیعی بسیار خوبی دارد که به دلیل عدم برنامه جامع و چرخه و زنجیره کامل، ناتمام مانده است، اظهار داشت: نباید به بنگاه ها و واحدهای تولیدی که قبلا به هر دلیلی غیر فعال شدند، بی توجه بود.

 

وی افزود: همه مسئولان و دستگاههای متولی کمک کنند تا واحدهایی که با دادن تسهیلات می توانند رونق بگیرند، مجدد راه اندازی شوند تا هم اقساط و بدهی قبلی خود را بپردازند و هم اشتغال و تولید ایجاد شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک ها با بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان، گفت: بانک‌ها محل اجرای طرح را به عنوان وثیقه بانکی از واحدهای تولیدی بپذیرند.

 

ملانوری افزود: بانک ها نگاه جانبداری خود را به سمت تولید کننده و کمک به رونق تولید ببرند تا بسیاری از موضوعات از جمله وثایق حل شود، چراکه چنانچه واحدهای تولیدی به درآمد برسند قطعا بدهی و اقساط خود را هم می توانند پرداخت کنند.

 

وی تاکید کرد: مسئولان در قالب یک همت ملی به دنبال جهش گرفتن و راه اندازی واحدهای مجدد تولیدی نیمه فعال در استان باشند.

 

 

کد خبر 1111025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha