‍ یادواره شهدای دانش آموز شهرستان پیشوا برگزار می شود

مديريت آموزش و پرورش شهرستان پيشوا‍ گفت: یادواره شهدای دانش آموز شهرستان پیشوا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سعید تاجیک مدیر آموزش و‌پرورش شهرستان پیشوا در  جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی ضمن تشکر از فرمانده سپاه شهرستان پیشوا اظهار داشت:حضور شما در شهرستان پیشوا را به فال نیک گرفته و همواره بر این باوریم که تعامل سازنده  با همه ی نهاد های شهرستان، موجب همکاری و همدلی در انجام امور جاری شهرستان خواهد شد و این نوع همکاری دو جانبه با بسیج و سپاه نیز به بهترین شکل موجود در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه های مهم هفته بسیج دانش آموزشی ادامه داد: توجه ویژه به هفته بسیج‌ دانش آموزی و یادواره شهدای دانش آموز از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است.

مدیر آموزش و‌پرورش شهرستان پیشوا گفت: با‌ تاکیداتی که در جلسه شورای فرهنگی عمومی داشتیم مقرر گرديد، تا یادواره شهدای دانش آموز را به صورت شهرستانی برگزار کنیم.

تاجیک‌افزود: با هماهنگی های به عمل آمده میان دستگاه های مختلف مقرر شده است تا روز ۲۰ آبان ماه شاهد برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان پیشوا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به نقشی که آموزش و پرورش می تواند در جامعه داشته باشد تاکید کرد و گفت: فعالیت و برنامه های فرهنگی در جامعه باعث جلوگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی خواهد شد که نیازمند حضور،همکاری و اقدام‌ تمام دستگاه ها می باشد.

 

کد خبر 1111038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha