برگزاری نمایشگاه صنایع دستی روستایی کانون شهید مفتح ملایر همزمان با ۱۳ آبان

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با هفته دانش آموز و به مناسبت ۱۳ آبان نمایشگاه خود کفایی صنایع دستی روستای کهکدان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح در مسجد جامع این روستا برپا می‌شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

 

وی ‌برگزاری طرح تلاوت نور بعد از ظهر و عصر و  نماز مغرب و عشا توسط کانون را از جمله برنامه‌های این کانون برشمرد و گفت: این برنامه برای  برادران و خواهران انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این کانون در مناسبت های مختلف تصریح کرد: به مناسبت 13 آبان ماه و همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده و 13 آببان ماه یک نمایشگاه از صنایع دستی روستایی روستای کهکدان در قالب هنرهای دستی اهالیف غذاهای سنتی، خود کفاییی و تولیدات  محصولات کشاورزی  و..  در کانون  مسجد جامع این روستا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام داوری برگزاری مسابقات بومی و محلی در روستا توسط مسئئول کانون ، مشارکت در طرح شهید سلیمانی در روستا و حتی روستاهای اطراف توسط اعضای کانون و.. را از دیگر برنامه های ایبن کانون در سال جاری برشمرد.

وی  با بیان اینکه با همکاری کانون بشسیج نیز به صورت مستمر هر هفته برگزاری حلقه های صالحین را برای اعضای کانون  داریم گفت: همچنین به برگزاری کلاسهای تقویتی برای دانش اموزان  و اعضای کانون توسط یکی از خواهران عضو کانون اشاه کرد و گفت: این کلاسها شامل کلاس ریاضی و زبان انگلیسی است.

وی  با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این کانون اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم است گفت: این روستا ۲۸ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در سه شنبه های تکریم  به خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران سرکشی داریم.

کد خبر 1111040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha