تفکر انقلابی را برای خدمت به مردم پیاده می کنیم

صباغی گفت: سیره ما سیره علوی است و بنا داریم در شهرمان تفکر انقلابی را برای خدمت به مردم پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، «مهدی صباغی» در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه استان بیان کرد: ویژگی اصلی سپاه اطاعت از ولی فقیه است، اگر موفقیتی در کشور حاصل شده است، اگر موشکی ساخته می شود، اگر امروز اقتدار و امنیت داریم و در منطقه پرآشوب خاورمیانه منطقه امن و باثبات هستیم، همه و همه حاصل تلاش های برادران ما در نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.

 

شهردار قزوین ادامه داد: سپاه یکی از ارکان محوری این نظام است، همه ما باید برای این انقلاب هزینه بدهیم چون هر آبرو و عزتی که نزد مردم و خداوند متعال داریم همه از برکات این نظام و انقلاب است.

 

وی عنوان کرد: ما آمده ایم تا در این شهر وفاق و همدلی ایجاد کنیم و برای حفظ انسجام و ثبات، هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد؛ امروز علم و تجربه کافی داریم و نیاز به شناخت بیشتر داریم، مکتب شهادت از قیام سرخ عاشورا به ما رسیده است، سیره ما سیره علوی است و بنا داریم در شهرمان تفکر انقلابی را برای خدمت به مردم پیاده کنیم.

 

صباغی تصریح کرد: اگر با یکدیگر وفاق داشته باشیم بهترین شهر کشور خواهیم شد، می توانیم سرآمد همه شهرها در تمام زمینه ها باشیم، نقطه ضعف امروز در شهر استفاده نکردن از تمام ظرفیت های موجود است.

 

وی یادآور شد: امروز از سپاه پاسدران انقلاب اسلامی درخواست داریم در کارهای ‌فرهنگی شهر همچون گذشته و بیش از پیش پای کار بیاید تا آرمان های انقلاب و امامین انقلاب به طور عینی، عملیاتی شود و دست در دست هم برای توسعه شهر و کشور گام برداریم‌.

 

کد خبر 1111063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha