بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به اقدام آمریکا علیه «السید جمیل السید»

بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به اقدام آمریکا علیه نماینده لبنانی حزب الله لبنان در بیانیه ای تصمیم آمریکا در زمینه تحریم «السید جمیل السید» را محکوم کرد و این اقدام سیاسی را ظالمانه خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المنار»، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم صادره آمریکا در زمینه تحریم سرلشکر «السید جمیل السید» نماینده لبنانی تصمیمی ظالمانه، مشکوک و مردود است.

 

در این بیانیه آمده است: این یک اقدام سیاسی از سوی آمریکا علیه یک شخص با جایگاه ملی و مواضع سرنوشت ساز درباره مسائل ملی به ویژه نبرد با دشمن صهیونیستی و دفاع از حاکمیت و کرامت کشور لبنان و ایجاد نظامی حقیقی در آن است.

 

حزب الله تاکید کرد: درخواست السید در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته برای ارائه اسناد و ادله، حجتی قوی در برابر تمام ظالمان و حامیانشان است.

 

حزب الله در ادامه این اقدام جدید آمریکا را محکوم کرد و گفت:  حزب الله لبنان این تعدی آمریکا را مدال افتخاری برای السید دانست و تاکید کرد: این موضوع حضور محکم وی به عنوان طلیعه داران رزمندگان و آزادیخواهان برای دفاع از شرف امت در برابر سلطه طلبی و استکبار شیطان بزرگ را ثابت می کند.

کد خبر 1111064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha