زنگ استکبارستیزی در مدارس زنجان به صدا درمی آید

گنج خانلو از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در روز دوازدهم آبان ماه در یکی از مدارس استان زنجان خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: تمامی برنامه هایی که در راستای گرامیداشت  یوم الله ۱۳ آبان و روز جهانی استکبارستیزی است به نوعی هم راستا با اقدامات پدافند غیرعامل محسوب می شود.

 

جعفر گنج خانلو همچنین ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهید حسین فهمیده ابراز داشت: شهید حسین فهمیده به تأسی از ارزش های والای ایمانی و اعتقادی خود در راه دفاع از میهن از جان خود گذشت و از دین و میهن خود دفاع کرد.

 

وی در ادامه افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان نقطه عطف سه حرکت مهم انقلابی است؛  تبعید امام،  شهادت دانش آموزان  و تسخیر لانه جاسوسی،  که به روز «مبارزه با استکبار جهانی»  نامگذاری شده است.

 

گنج خانلو همچنین تصریح کرد: تا به امروز تصمیم مبنی بر این است که یک تجمع به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و همچنین مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در روز دوازدهم آبان در یکی از مدارس برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری با شکوه مانور فرزندان روح الله ابراز داشت:  تمامی این برنامه ها با محوریت دانش آموزان و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.

کد خبر 1111092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha