از سرگیری محافل قرآنی در صحن شریف حیدری

مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی برنامه های قرآنی خود را در صحن شریف حیدری پس از توقف دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا از سرگرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «عبدالهادی العابدی» مسئول شعبه محافل قرآنی مرکز قرآن کریم آستان مطهر علوی گفت: برنامه های شعبه ما  از زمان شیوع ویروس کرونا در اوایل سال 2020به منظور حفظ سلامت زایران و شرکت کنندگان به حالت تعلیق درآمد.

 

العابدی افزود: ما برنامه های قرآنی مختلفی از جمله محافل قرآنی هفتگی، نشست های تفسیری و آموزشی و سایر برنامه های که در صحن شریف برگزار می شد، برپا خواهیم کرد. با وجود توقف این برنامه ها، اما شعبه ما برپایی تلاوت قرآن کریم را قطع نکرد، بلکه محافل و ختم ها و مناسبت های مذهبی تلویزیونی را از ماهواره شبکه علوی برگزار کرد.

 

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال، ما دوباره برنامه ها را با برگزاری محفل قرآنی هفتگی ازسرگرفتیم و با حضور جمعی از قاریان و مداحان و زایران برگزار می کنیم.

 

العابدی گفت: محفل استاد حسن العامری با مشارکت سید محمد مصطفی الحسینی یکی از قاریان این مرکز و فلاح زلیف، قاری و موذن آستان های مقدس حسینی و عباسی و حسن شاکر از قاریان استان بغداد برگزار شد. این محفل از سرود گروه فتیه النور در استان ذی قار به پایان رسید.

کد خبر 1111131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha