دستاوردهای سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان دستاوردهای نخستین سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان را برای مردم نوید بخش و مایه رونق ساخت و ساز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خلیل منبتی» در خصوص دستاوردهای سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  بیان داشت: علاوه بر دیدارهای چهره به چهره مهندس نیکزاد با مردم استان، تخصیص اعتبارات ویژه برای واحدهای نیمه تمام روستایی شامل مسکن محرومین و بازسازی مورد بررسی قرار گرفت.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برنامه ریزی برای آغاز کار طرح جهش تولید مسکن با طی مراحل واگذاری اراضی دولتی، پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با بهره ۵ درصد جهت احداث واحد مسکونی ویژه جوانان استان از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

 

وی ادامه داد: پیگیری جهت تامین اعتبارات ویژه و تخصیص قیررایگان کافی به سیستان و بلوچستان از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به خشکسالی ها و محرومیت های استان نیز در دستور برنامه ها قرار دارد .

 

همچنین مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد: با تامین اعتبار پروژه ۴۰ واحدی مسکن حساب ۱۰۰ امام واقع در مهر شهر زاهدان ویژه ایتام، معلولین و زنان بی سرپرست به دستور ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ساخت این پروژه از سر گرفته می شود.

 

منبتی ادامه داد: با خاتمه مطالعات اولیه  طرح ساماندهی بافت ناکارآمد شهری زابل و در صورت تامین اعتبارات کافی فاز اول این طرح در آذرماه امسال کلید می خورد  و بزودی  شاهد شروع به ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان زاهدان خواهیم بود.

کد خبر 1111133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha