معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی معرفی شد

محمدرضا جانثاری که در دولت دهم مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان بود با حکم استاندار به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، استاندار اصفهان پس از انتصاب سرپرست حراست استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را که از مهمترین معاونت بر اساس تصمیم گیری ها و حوزه کاری محسوب می شود را منصوب و معرفی کرد.

 

«محمدرضا جانثاری« که از نیروهای استخدامی سپاه پاسداران و فرماندهان این یگان نظامی است و  در دولت نهم متصدی دفتر امنیتی و انتظامی استانداری بوده و در مقطعی هم مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان بوده است، در دولت جدید تصدی این معاونت را بر عهده گرفت.

 

پیش از این «حیدر قاسمی« از فعالان سیاسی استان اصفهان و از نیروهای وزارت کشور که در پست های سازمانی سیاسی مسئولیت داشت، تصدی معاونت سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان را بر عهده داشت که استاندار در جلسه معارفه معاون جدید از او تجلیل کرد.

 

*کم کاری حوزه اجتماعی و دغدغه های حوزه امنیتی

 

استاندار اصفهان در نشست معرفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود به تشریح ماموریت ها و وظایف این حوزه پرداخت و اظهارداشت: نقش کلیدی در برگزاری انتخابات و حوزه های کاری امنیتی و اجتماعی بر عهده این معاون است.

 

«سید رضا مرتضوی» افزود: کمک کاری و غفلت از حوزه های اجتماعی و فرهنگی منجر به افزایش کار در حوزه امنیتی می شود و باید برنامه ریزی و اقدام مناسب در این خصوص صورت بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان از سیاست های دولت سیزدهم است که باید در این مسیر انتصابات را مورد توجه قرار داد و به دور از سفارش و توصیه کار انجام شود.

کد خبر 1111142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha