وبینار «گفت‌وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» برگزار می‌شود

وبینار «گفت‌وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» با هماهنگی مرکز توسعه گفت‌وگوی دینی و تمدنی نظربایف قزاقستان و سفارت این کشور در تهران و با مشارکت مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار «گفت‌وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» روز سه‌شنبه (11 آبان‌ماه) ساعت 9:30 با حضور سفرای هر دو کشور، رئیس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نورسلطان و جمعی از متخصصین و کارشناسان این حوزه در هر دو کشور در بستر زوم برگزار خواهد شد.

این میزگرد برخط در ادامه جلسات کارگروه و دبیرخانه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان و به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر ایران و قزاقستان در اجرای توافقات انجام یافته در اجلاس یادشده برگزار می‌شود.

بنابر اعلام این خبر؛ نوزدهمین نشست دبیرخانه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان و جلسات کارگروه مربوطه در 13 و 14 مهرماه سال جاری با حضور نمایندگانی از سراسر جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران و با ریاست رییس مجلس سنای قزاقستان که همزمان ریاست دبیرخانه فوق الذکر را نیز به عهده دارد، برگزار شد.

کد خبر 1111145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha