مساجد بازوی تربیت دینی نوجوانان و جوانان است

حجت الاسلام نعمتی گفت: مساجد بازوی کمکی برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان است و والدین باید زمینه آشنایی و انس و الفت آنها را بیش از پیش فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «آیت نعمتی» در همایش بزرگ روز نوجوان در سالن حجاب شهرستان نیر گفت: مساجد بازوی کمکی برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان است و والدین باید زمینه آشنایی و انس و الفت آنها را بیش از پیش فراهم کنند.

 

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: امروز زیرساخت های فرهنگی محکم در مساجد برای ایجاد محتوا و مفاهیم دینی مورد نیاز نوجوانان و جوانان مهیا است و باید شاهد حضور آنها در این عرصه خطیر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم.

 

وی اعلام داشت: میدان عمل برای نوجوانان حاضر در صحنه های انقلاب فراهم هست و مساجد پایگاه استواری برای ساختار محتوایی و بسترسازی در عرصه فرهنگی است.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: ناامید کردن نوجوانان فتنه بسیار خطرناک دشمنان نسبت به مسائل دینی و فرهنگی است که والدین نیز باید در این زمینه مراقب باشند.

 

امام جمعه شهرستان نیر افزود: آسیب شناسی معضلات محلات از دیگر اقداماتی است که باید توسط برنامه ریزان فرهنگی صورت گیرد تا شاهد کاهش مشکلات در سطح محلات باشیم و جایگاه محوری مساجد برای پرورش نیروهای مستعد انقلابی افزایش یابد.

 

این برنامه فرهنگی با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله کانون فرهنگی هنری شهدای نیر با هدف نقش آفرینی در نوجوانان برگزار شد.

 

کد خبر 1111212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha