ایمان محوری و شهادت طلبی، رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود

مسئول مرکز مطالعات دفاع مقدس ستادکل نیروهای مسلح، ایمان محوری و شهادت طلبی را رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: در واقع تغییر استراتژیک از تجهیزات محوری به ایمان محوری، راه نجات کشور از چنگال عراق شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سردار سرتیپ پاسدار فتح الله جعفری» امروز (9 آبان) در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی "شهید رجبعلی محمدزاده" که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: حضور در محفل شهدا بهترین توفیق است.

 

مسئول مرکز مطالعات دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح به بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: ما هیچگاه از نظر قدرت نظامی با ارتش بعث عراق برابری نکردیم و همیشه آن ها قوی تر و امکانات بیشتر و رفتار بی رحمانه در جنگ داشتند.

 

وی بیان کرد: فرماندهان ما با تغییر استراتژیک جنگ از تجهیزات محوری به ایمان محوری، راه نجات کشور را فراهم و فضای جنگ را عاشورایی کردند.

 

سردار سرتیپ پاسدار جعفری بیان کرد: سه هزار شهید سال های دفاع مقدس متعلق به خراسان شمالی است و این امر برخاسته از ایمان و لبیک به ندای رهبری بود.

 

وی در ادامه با اشاره به رشادت های شهید محمدزاده در طول دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن، اظهارکرد: این شهید بزرگوار بسیار شجاع بود و برای رفتن به سمت هدف، با تدبیر عمل می کرد.

 

مسئول مرکز مطالعات دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، تواضع در مقابل بسیجی ها و نیروهای تحت امر و مردمداری به معنای کامل را از دیگر خصوصیات بارز شهید رجبعلی محمدزاده عنوان کرد.

 

سردار سرتیپ پاسدار جعفری با بیان اینکه شهید محمدزاده خودش را خادم مردم می دانست، گفت: مسئولان در هر سمتی هستند به مردم خدمت کنند، چرا که خادم مردم هستند و باید برای آن ها وقت بگذارند.

 

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهید محمدزاده تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1111220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha