اجازه نمی‌دهیم تولید کنندگان گیلانی در شرایط سخت قرار گیرند

عباسی با تاکید به اینکه باید به سرمایه‌گذاران توجه ویژه شود گفت: با مدیرانی که نسبت به سرمایه‌گذاران کارشکنی می‌کنند برخورد جدی می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تولید کننده در شرایط سخت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «اسدالله عباسی» امروز(یکشنبه، 9آبان) در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی صومعه‌سرا در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: بایدد تلاش کنیم تا واحدهای شهرک صنعتی سرپا و فعال باشند و آنها را تقویت کنیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید بگذاریم روزی این فعالان در دست‌اندازها یا بروکراسی‌های اداری دچار مشکل شوند افزود: واحدهایی که نیمه تعطیل یا ظرفیت پایین دارند باید تلاش شود تا ظرفیت‌هایشان افزایش یابد و با حداکثر ظرفیت کار کنند.

 

وی گفت: مسئولان باید در جریان باشند در سطح شهرستان به کسانی که زمین واگذار و امکاناتی داده شده اما کننده کار نیستند باید آن امکانات در اختیار کننده کارها قرار گیرد تا فعالیت صورت گیرد.

 

عباسی تصریح کرد: اگر در این راستا در شهرستان‌ها نسبت به اعطای زمین به سرمایه‌گذاران ضعفی وجود داشته باشد با مدیران آن شهرستان و افراد کارشکن برخورد جدی می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تولید کننده در شرایط سخت قرار گیرد.

 

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: جلسات موانع رفع تولید باید در دستور کار قرار گیرد و در سال آینده در زمان تولید نوغان و کرم ابریشم باید این ظرفیت چند برابر شود.

 

کد خبر 1111242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha