بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردمدارانه است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردم دارانه است، گفت: توسعه خدمات الکترونیک از ضرورت های جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» روز یکشنبه در نشست با مدیر عامل بیمه سلامت و معاونین با تبریک هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: حوزه کاری بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردمدارانه است که تاکید آن بر کار جمعی است.

 

وی افزود: در جایی که کارها و انجام امور مبتنی بر مشورت، عقلانیت و تفکر علمی باشد قطعاً میزان پاسخگویی افزایش و انجام امور به صورت تخصصی و دقیق بررسی می گردد که سود آن به جیب مردم می رود.

 

استاندار ایلام با بیان اينکه یکی از مسائلی که امروز مردم با آن مواجه اند گرانی دارو و برخی داروهایی که مشمول بیمه نمی شوند، گفت: تاکنون نارضایتی مردمی از خدمات بیمه ای مشاهده نشده است.

 


نوذری با بیان اینکه حذف دفترچه ها و انجام خدمات الکترونیک که به منظورتسریع در کار مردم انجام می شود فی النفسه یک کار خوب و تاثیرگذار در کشور و استان است، تاکید کرد: توسعه خدمات الکترونیک از ضرورت های جامعه امروز است و هرچه بتوانیم خدمات الکترونیک را در جامعه گسترش دهیم وضعیت مطلوبی را برای آینده ترسیم می کند.

 

وی در بخش پایانی با اشاره به شیوع کرونا و طی پنج پیک که آسیب های اجتماعی و اقتصادی زیادی را متحمل نموده و متاسفانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از هموطنانمان در ایلام را از دست داده ایم و خانواده های زیادی نیز داغدار شده اند، خاطرنشان کرد: همواره بیمه سلامت به عنوان یک کمک کننده و تسهیل گر هزینه های زیادی را از سبد خانوارها کم نموده است که شایسته تقدیر است. 

کد خبر 1111266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha