وحدت مهم ترین نیاز امروز جامعه است/ ضرورت توجه مسئولان به شهرستان تازه تاسیس چوار

حجت الاسلام میهن پرست با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد در عرصه های مختلف نیاز ضروری جامعه است، گفت: شهرستان تازه تاسیس چوار نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان در راستای تامین زیرساخت ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  امام جمعه شهرستان چوار در دیدار مسئولان، معتمدین و جمعی از اقشار مختلف مردم این شهرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: شهرستان نوپا و تازه تاسیس چوار، مشکلات و مسایل در حوزه های مختلف دارد که نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان استان در راستای توسعه و تامین زیرساخت های این شهرستان است.

 

حجت الاسلام« شهاب الدین میهن پرست» یادآور شد: امید است که با نگاه و توجه دولت و حمایت های نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بخشی از مشکلات و گرفتاری های این شهرستان مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه به عنوان سرباز نظام، سرباز انقلاب و سرباز ولایت  در استان در رکاب نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام خواهیم بود، افزود: حجت الاسلام کریمی تبار، به عنوان نماینده حضرت آقا در استان از دو جایگاه شخص و شخصیت برخوردار هستید، و از شخص حضرتعالی با خصوصیات یک انسان شایسته و وارسته و ساده زیست که همه از آن یاد می کنند و دیگری شخصیت حضرتعالی که منتسب به حضرت آقاست که البته هر دو برای ما محترم و عزیز است، اما جایگاهی که منتسب به حضرت آقاست از یک قداست خاصی برخوردار است.

 

امام جمعه شهر چوار تصریح کرد: حفظ و حرمت این جایگاه از سمت ما واجب و لازم است، ما به عنوان سرباز نظام، سرباز انقلاب و سرباز ولایت و در استان هم در رکاب حضرتعالی قطعا خواهیم بود و در کنار شما خواهیم ماند و آنچه که از دستمان بر می آید برای تقویت این جایگاه دریغ نخواهیم کرد.

 

حجت الاسلام میهن پرست با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد در عرصه های مختلف نیاز ضروری جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز فرصتی پیش آمد تا از دغدغه ها و گرفتاری‌هایی که شهرستان نوپای چوار دارد با حضور مسئولان این شهرستان در محضر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان شود.

 

گفتنی است، در این دیدار  حجت‌الاسلام والمسلمین میهن پرست، امام جمعه شهرستان، کمالوندی، فرماندار شهرستان چوار، مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی، نظامی و انتظامی مستقر در چوار و نهادهای مختلف، معتمدین و اقشار مختلف مردم شهرستان چوار با حجت الاسلام کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  دیدار کردند.

 

در این دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی و معتمدین مردم شهرستان چوار دغدغه ها و دیدگاه های خود را در فضایی صمیمی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در میان گذاشتند.

 

 

کد خبر 1111297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha