خدام موکب شهدای مدافع حرم آمل به یاد علامه«حسن زاده آملی» در حرم امام رضا(ع)گردهم آمدند

فدایی از اعزام ۲۰۰نفر از خدام موکب شهدای مدافع حرم شهرستان آمل به حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد و گفت:امروز با حضور خادمین این موکب به یاد اربعین علامه «حسن زاده آملی» مراسم گرامیداشتی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

«اسماعیل فدایی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت علامه «حسن زاده آملی» در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: با توجه به اینکه موکب شهدای مدافع حرم شهرستان آمل امسال توفیق سفر به اربعین نداشته، از این رو به مشهد مقدس سفر کردیم.

 

 

مدیرموکب شهدای مدافع حرم آمل با اعلام حضور ۲۰۰ نفر از خدام این موکب در این سفر زیارتی، افزود: به همراه اعضا با هزینه خودشان بدون دریافت یک ریال از موکب، صلاح دیدیم با توجه به همزمانی اربعین علامه «حسن زاده آملی» به یاد ایشان مراسم گرامیداشتی برگزار کنیم.

 

 

فدایی با بیان اینکه مراسم اربعین خادم الرضا(علیه السلام) علامه «حسن زاده آملی» امروز ساعت ۱۵و۳۰ دقیقه در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار می شود، تصریح کرد: برای برگزاری این مراسم ساده با فرزند حضرت علامه صحبت کردیم خوشحال شدند و استقبال کردند.

 

 

وی با بیان اینکه در این مراسم از مداح و سخنران دعوت شد، گفت: همچنین بانوان به ختم قرآن می‌پردازند، حاضران هم شامل جمع ۲۰۰ نفره اعضای موکب و احتمالا زائران مازندرانی و آملی در حرم هستند و خدام آستان قدس رضوی نیز زینت بخش مراسم معنوی اربعین علامه ذوالفنون خواهند بود.

 

 

فدایی در پایان تاکید کرد: برگزاری این مراسم بدون هرگونه برنامه‌ریزی از قبل و صرفا جهت نثار فاتحه بر روح پاک و مطهر علامه ذوالفنون «حسن حسن زاده آملی» و زیارت به نیابت این عالم برجسته دینی بوده است.

 

 

به گزارش شبستان، حضرت آیت الله علامه «حسن حسن زاده آملی» سوم مهر ماه جاری به علت عارضه ریوی در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل به ملکوت اعلی پیوست. رهبر معظم انقلاب برپیکر پاک این عالم ربانی نماز اقامه کردند و بنا بروصیت حضرت علامه، پیکر پاک ایشان در بیت الرحمه در روستای «ایرا» از توابع لاریجان شهرستان آمل آرام گرفت.

کد خبر 1111311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha