توفیقات کمیته امداد استان کرمان به دلیل اهتمام به برگزاری نماز جماعت در اول وقت است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ما به نماز اول وقت و با حذف برنامه های حاشیه ای و بدون معطلی ارباب رجوع اهتمام داشتیم و حتی نمازجماعت را در محوطه اداره مقابل درب اصلی برگزار کردیم تا کسبه اطراف نیز شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، یکشنبه(۹ آبان) در آیین نماز وحدت و همدلی بین مسئولان استان که با حضور امام جمعه و استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به میزبانی کمیته امداد استان برگزار شد؛ گفت: این برنامه ابتکاریِ ستاد اقامه نماز استان، اول بار به میزبانی کمیته امداد برگزار می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اهمیت نماز جماعت را یادآور شد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به محدودیت‌های ایجادشده به‌ منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای برگزاری نماز جماعت سعی شد در فضای باز برگزار شود.

 

 

وی ادامه داد: در ۳۸ اداره زیرمجموعه و ۴ خوابگاه کمیته امداد نمازجماعت در فضای باز برگزار شد و جزو دستگاه هایی هستیم که حداقلِ کارکنان درگیر کرونا شدند با اینکه از دستگاه های پرمراجعه هستیم.

 

 

صادقی با بیان اینکه نمازجماعت همدلی ها را بیشتر می کند و  مهمترین رکن عبادی روزمره همه ما بحث نماز است؛ اظهار کرد: شاید توفیقاتی که در مجموعه کمیته امداد حاصل شده به دلیل اهتمام به برگزاری نماز جماعت در اول وقت است.

 

 

وی افزود: ما به نماز اول وقت و با حذف برنامه حاشیه ای و بدون معطلی ارباب رجوع اهتمام داشتیم و حتی نمازجماعت را در محوطه اداره مقابل درب اصلی برگزار کردیم تا کسبه اطراف نیز شرکت کنند.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه امروز کمیته امداد به‌عنوان اولین دستگاهی است که نماز وحدت در آن اقامه می‌شود؛ ابراز امیدواری کرد: اقامه این نماز همدلی‌ها را بیشتر و تلاش برای حل مشکلات مردم و خدمت به جامعه را نیز مضاعف کند.

 

 

گفتنی است، بر اساس مصوبه شورای اقامه نماز استان کرمان مقرر شد: هرماه به میزبانی یکی از ادارات کرمان نماز وحدت و همدلی با حضور مسئولان اقامه و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان نیز مباحث اخلاقی را برای مدیران مطرح کند.

کد خبر 1111337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha