تربیت در آینه قرآن با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت معرفی شخصیت دانش آموز شهید محمدحسن فهمیده گفت: تربیت در آینه قرآن با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت معرفی شخصیت دانش آموز شهید محمدحسن فهمیده گفت: تربیت در آینه قرآن با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: شخصیت والا و شاخص شهید حسین فهمیده به عنوان یکی از مهمترین الگوهای بصیرتی برای دانش آموزان و نوجوانان است؛ بسترسازی به منظور فراهم آوردن شرایط مطلوب در جهت تأثیرپذیری و الگوسازی در این خصوص اهمیت اساسی دارد. 

 

وی با اشاره به جایگاه نماز در کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد: یکی از ویژگی های تربیتی و خانوادگی شهید محمدحسین فهمیده توجه به امر اقامه نماز است که به عنوان مولفه اساسی در الگوپذیری دانش آموزان قرار دارد. 

 

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: این دوره به منظور تقویت و رشد باورهای قرآنی و تربیتی ویژه معاونین پرورشی و مربیان قرآنی است. 

 

رییس ستاد تفسیر قرآن کریم استان البرز اظهار کرد: ترویج و تقویت باورهای ایمانی از جمله مسائل مهم و با اهمیتی است که در این رابطه همکاری نهادهای حاکمیتی و دولتی ضروری است به همین منظور ستاد اقامه نماز استان البرز طرح تربیت در آینه قرآن را با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در دستور کار خود قرار داده است. 

 

 

کد خبر 1111356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha