تربیت ۳۸۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی خراسان جنوبی

حجت الاسلام عبداللهی از تربیت سه هزار و ۸۰۰ نفر حافظ قرآن در برنامه‌های حفظ قرآن کریم عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی طی ۱۰ سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، بیست و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ناجا عصر امروز (۹ آبان) با حضور ۲۵۰ شرکت کننده خواهر و برادر در خراسان جنوبی برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمدرضا عبداللهی»، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در آیین افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در هشت رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ سه جزء، پنج جزء، ۱۰جزء، درک مفاهیم سطحی یک و سطح 2 و اذان با یکدیگر رقابت کردند.

 

وی  افزود: در این مسابقات شرکت کنندگانی از مرزبانی، مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله بیرجند، یگان ویژه و شهرستان تابعه استان حضور داشتند.

 

حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: نفرات برتر استانی به بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا اعزام می‌شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی پیشتاز است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم سرمایه انسانی ما حفظ شود باید در مقابل وسوسه‌ها و توطئه‌های شیطان آنها را واکسینه کنیم که بهترین راه استفاده از آموزه‌های قرآنی است.

 

وی گفت: طی ۱۰ سال گذشته سه هزار و ۸۰۰ نفر حافظ در برنامه‌های حفظ قرآن کریم عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی تربیت شدند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تاکنون مقامات خوبی کسب کرده و در سطح ملی نیز جزء استان‌های برتر در زمینه حفظ قرآن و رویکردهای قرآنی است، اضافه کرد: همچنین این نهاد هر سال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان به عنوان برترین دستگاه در رویکردهای قرآنی معرفی می‌شود.

 

حجت الاسلام عبداللهی عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریت‌ها بیش از قشرهای دیگر جامعه نیاز دارند که خود را در پناه قرآن کریم قرار داده و صیانت شوند تا جامعه را صیانت کنند.

کد خبر 1111431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha