وحدت عملی نیاز اصلی تحقق اهداف گام دوم انقلاب است

گرزین گفت: همه باید در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلاش کرده و این امر با روحیه جهادی، وحدت عملی و کار جمعی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» عصر امروز(یکشنبه ٩ مهر) در آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان اظهار کرد: برای تحقق اهداف و آرمان ها انقلاب اسلامی همه دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی باید کمک کنند تا در این زمینه به اهداف مورد نظر برسیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در بیانات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب رئیس سازمان تبلیغات، مأموریت های جدیدی برای سازمان تبیین و ذکر شده و آن را یکی از رویش های انقلاب برشمردند که با هدف تبلیغ ترویج اندیشه انقلاب شکل گرفته است.

 

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را فرزند حوزه علمیه دانسته و به عنوان راهنمای همیشگی به آن نگاه می کند.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: ما در پیمودن مسیر گام دوم انقلاب خود را محتاج مشورت ها، ایده ها، خلاقیت ها و طرح و نقدهای دانسته و از آن استقبال می کنیم.

 

وی اضافه کرد: ۴۰ سال از دفاع مقدس گذشته و در این مدت دنیا به سمت نورانیت و معنویت، سوق یافته و بصیرت مردم در موضوعات مختلف افزایش یافته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: همه باید در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین تلاش کرده و این امر با روحیه جهادی، وحدت عملی و کار جمعی محقق می شود.

 

وی ادامه داد: در جامعه و جهان کنونی وحدت نیاز بوده و لازمه آن تقویت روحیه مشورت ‌پذیری ارتباط با تمام دلسوزان و فعالان حوزه فرهنگ و قرآن و غیره است.

 

 

کد خبر 1111432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha